Eigendomsstickers met unieke barcodes en oplopende nummering 
Voor de firma NetSourcing in Waardenburg produceerden wij deze eigendomsstickers met unieke EAN128 barcode en unieke nummers.
5 voorbeelden van creatieve sticker marketingcampagnes
Het inzetten van stickers in de marketingcommunicatie strategie is niet alleen een innovatieve manier om aandacht te trekken, maar ook een zeer kostenefficiënte manier om langdurig de aandacht op je merk of bedrijf te vestigen. Het fijne aan stickers is dat ze eenvoudig op maat gemaakt kunnen worden en dit is waarschijnlijk één van de belangrijkste redenen waarom ze zo populair zijn geworden als marketingmiddel.
Read more: 5 voorbeelden van creatieve sticker marketing acties
Welke gedachte zit er achter de kleuren van uw merk?
Kleur is één van de meest krachtige vormen van non-verbale communicatie die grafisch ontwerpers gebruiken. Het biedt direct de gelegenheid voor het overbrengen van betekenis en boodschap in uw logo-ontwerp en communicatie.
Read more: Welke gedachte zit er achter de kleuren van uw merk
Vloerstickers: 5 nuttige tips
Vloerstickers vallen op, maar de levensduur is beperkt en hangt sterk af van de gebruiksintensiteit. Een met zorg geplakte vloersticker gaat langer mee.
Stickers.nl geeft u 5 handige tips... (Vergeet niet onze algemene pagina over vloerstickers te bekijken.)